Verwachtingen Maarten - Vegamaand

Voor ik begin met mijn verwachtingen eerst iets over mezelf, ik doe zo’n 4-5 keer per week aan hardlopen en probeer daarnaast redelijk op mijn eten te letten zodat ik zo snel mogelijk kan herstellen en zo veel als mogelijk uit mezelf kan halen. Ik ben benieuwd of het makkelijk gaat lukken om voldoende voedingstoffen uit het eten te halen als daar geen vlees bij zit.


Hoe ziet mijn dag er nu uit qua eten
‘S ochtends begin ik dag meestal met magere yoghurt, muesli en een banaan. Later in de ochtend eet ik dan een tussendoortje en met de lunch vaak een broodmaaltijd. Ik beleg de meeste  boterhammen met kipfilet dus hier zal ik wat anders op moeten gaan doen, ik zit denken aan cottage cheese. Tussendoor in de middag eet ik vaak een bakje kwark met muesli en wat fruit. In de avond meestal een warme maaltijd wat eigenlijk van alles kan zijn, meestal met een grote portie koolhydraten. ‘S avonds eet ik vaak nog wat knackebrod met pindakaas/hummus en/of wat kwark.


Verwachtingen
Ik hoop dat ik na deze maand voor mezelf een vegetarisch eetpatroon heb aangeleerd waarmee ik voldoende voedingstoffen binnen krijg. Ik verwacht op de weg hiernaartoe geen grote problemen, met de kennis die we hebben en (online) beschikbaar is lijkt het me heel goed te doen.  



Reacties