Nieuwe vegetarische recepten

Bij mijn vorige post typte ik dat het al weer even geleden was dat ik iets online had gezet. Deze keer is het zelfs nog erger; de laatste keer dat ik iets plaatste op deze blog is alweer 1,5 jaar geleden.
Wij eten nog dagelijks vegetarisch en dit bevalt ook nog steeds erg goed.
Natuurlijk komen er nu wel wat minder nieuwe recepten bij die ik uit probeer, want wij hebben nu een behoorlijke hoeveelheid om af te kunnen wisselen. Voor nu heb ik acht nieuwe recepten toegevoegd, die wij ook echt wel vaak maken. Het zijn weer (redelijk) makkelijke recepten en het viel mij ook op dat de meeste gerechten gemaakt zijn in de oven. Zeker in de winterperiode is dat wel lekker en natuurlijk ook makkelijk. Je kunt dan van tevoren iets maken en dit in de avond alleen even bakken. Natuurlijk staan alle gerechten weer bij het kopje 'recepten', maar ik zal ze ook even linken in deze post. De recepten die nieuw op de blog staan zijn : - Vegetarische noedels De foto hierboven is gemaakt tijdens het koken van dit gerecht.
- Burgers Goede burgers en ze behouden ook redelijk goed hun vorm bij het bakken, zeker in de oven.
- Zuurkool ovenschotel Dit is een aanrader in deze winterperiode. Makkelijk en echt een winterkost. 
- Lasagne met veel groentes!
- een tussendoortje : wolkenbroodjes
- Frittata, dit gerecht maken wij heel vaak. Ook leuk om te maken als je visite hebt.
- Courgette-feta-balletjes, dit recept heb ik gevonden toen wij nog courgette en feta over hadden en niet wisten wat we zouden eten.
- Mosterdsoep, zonder foto, want die ben ik vergeten te maken...

Reacties